„Do you even lift, bro?”

Image

Unul din modurile mele favorite de a ma deconecta este sa ma duc la sala de forta. Ma duc regulat de vre-o 10 ani de zile, de 3-5 ori pe saptamana, si contrar credintei populare, ma simt mai obosit in zilele in care nu ma duc decat atunci cand ma duc…

La sfarsitul anului trecut mi-am rupt tendonul de la un deget in timp ce jucam fotbal si a trebuit sa iau o pauza de 4 luni. Luna aceasta am reinceput antrenamentele serios si, pe langa exercitiile efective, trebuie sa am grija si de refacerea organismului, respectiv somn si mancare. Ca toata lumea mai am din cand in cand momente in care mi-e pofta de niste ciocolata in timpul noptii…stiu ca sunt singurul vinovat de asta :).

Mi-a venit ideea sa-mi pun pe frigider niste magneti care sa-mi aduca aminte de scopul meu, sa ma faca sa ma gandesc de 2 ori cand am pofta de o mancare pe care stiu ca nu ar trebui sa o mananc(de exemplu sa o las mai moale cu carbohidrati seara). Pentru mine cel putin rezultatul este uimitor, pofta de mancarea interzisa pierindu-mi instantaneu cand vad mesajul „motivational”.

Magnetul acesta este pe frigiderul meu:

„Discipline is just choosing between what you want NOW, and what you want MOST.”

Image

 

La final va las cu o maxima…

„Te-ai saturat sa fii gras si urat? Fa-ti abonament la sala de fitness si o sa fii doar urat!”…True story.

 

Image

Un gând despre „„Do you even lift, bro?”

  1. Pingback: “Do you even lift, bro?” | magnetgram

Lasă un răspuns

