Cateodata locul 2 este mai bun…

Image

Revista National Geographic http://www.nationalgeographic.com/ si-a castigat de-a lungul timpului reputatia de a realiza niste poze extraordinare ce acompaniaza articolele sale, dar putini se gandesc si la vasta colectie de poze ce nu au fost publicate niciodata a revistei http://natgeofound.tumblr.com/

Image

 

Dupa cum puteti vedea pozele nepublicate nu sunt in nici un fel inferioare…pur si simplu cineva a decis ca nu era momentul lor. Asta imi aduce aminte de o intamplare de pe vremea cand eram elev in care profesorul meu de desen mi-a spus ca nu am talent. Acea observatie m-a facut sa-mi pierd interesul pentru artele plastice. Cu siguranta profesorul avea meritele lui dar, privind si la ceea ce se intampla astazi in invatamant, in mod clar nu era vre-un Picasso. Este ciudat cum destinul ne este modelat de parerile avizate sau nu ale unor oameni. Cred ca morala povestii este:

„Chiar daca nu esti apreciat nu inseamna ca nu esti bun!”

Perseverenta este cheia, de aceea e important sa faci ce-ti place.

Image

De cand cu aparitia Instagram chiar daca pozele nu-si gasesc loc in paginile revistei pot avea si ele momentul lor de glorie http://instagram.com/natgeo

Sursa: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2346288/Never-seen-images-National-Geographics-archives-released-celebrate-125th-anniversary.html

PS: Btw. eu chiar nu am si nu am avut nici o treaba cu desenul dar nu asta este ideea articolului 🙂

 

Un gând despre „Cateodata locul 2 este mai bun…

  1. Pingback: Cateodata locul 2 este mai bun… | magnetgram

Lasă un răspuns

