Daca Instagram ar fi existat in trecut…

In timpul unei discutii din Centrul Vechi cu un prieten mi-a venit o idee mai neobisnuita…”cum ar fi fost daca Instagram, Facebook sau Twitter ar fi existat in trecut?”. Ideea a plecat de la faptul ca in ziua de astazi orice lucru ai face, oricat de marunt, imediat apare si pe retele de socializare. De curand m-am dus sa mananc de pranz la restaurant cu niste colegi de munca si m-am trezit taguit pe Facebook.

Prima intrebare care mi-a venit in cap a fost „ce-as fi facut daca eram cu amanta si nu cu colegii?”. Cea de-a doua „cum ar fi fost daca Napoleon isi dadea check-in la Waterloo sau Vlad Tepes ii taguia pe cei pe care ii tragea in teapa?”

Image

 

Ei bine se pare ca nu am fost singurul care m-am gandit la asa ceva ci exista o miscare de marketing care plaseaza produse in poze celebre din trecut. Cum ar arata o reclama a lui Kurt Cobain la iPad

Image

 

sau Elvis Presley ascultand muzica la noul iPhone 4s?

Image

 

un ziar din Africa de Sud a avut o campanie cu sloganul „You can’t get any closer to the news” in care a prelucrat poze celebre ca si cand ar fi fost self-shots facute cu Instagram

 

Image

Mai multe detalii: http://graphicdesignnyc.net/2012/12/if-instagram-and-social-picture-sharing-existed-in-the-past/

PS: In alta ordine de idei saptamana viitoare vom lua o scurta vacanta, dar vom reveni in curand cu forte proaspete.

Lasă un răspuns

