O problema nu este cu adevarat o problema pana cand nu spune cineva ca este o problema

Azi vom discuta pe scurt despre un subiect foarte popular in ultima vreme care, desi sensibil, simt ca trebuie adresat: problema cainilor comunitari.

Image

 

Desi se discuta de ceva timp, iar noi nu incercam sa adresam probleme sociale, un eveniment recent m-a facut sa-i acord extra atentie. Ca orice subiect dezbatut in Romania fiecare are o parere, mai mult sau mai putin aviazata…mai putin eu.

Pe de o parte sunt adeptul conceptului de cea mai buna solutie trebuie aplicata oricat de imperfecta ar fi aceasta. Iar cu totii stim care este singura solutie care pare fezabila in acest moment. Pe de lata parte cred de asemenea ca daca sustii (activ sau pasiv) o anumita solutie ar trebui sa fii capabil sa o duci chiar tu la indeplinire si NU sa lasi pe altii sa faca „treaba murdara” in locul tau.

Image

O caricatura reusita

Image

Cum spun cei de la 9gag: „Lie down. Try not to cry. Cry a lot.”

Deci ce ar trebui facut? Asteptam comentariile voastre daca aveti argumente pro sau contra, ambele sunt binevenite.

Un gând despre „O problema nu este cu adevarat o problema pana cand nu spune cineva ca este o problema

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

Lasă un răspuns

