Ce e pe bucket list-ul tau?

La multi ani!

De obicei anul nou este un moment in care ne oprim si ne uitam ce am realizat in anul care tocmai a trecut si ne facem o lista cu ce dorim sa facem in noul an. Daca ati vazut filmul „The Bucket List” cu Morgan Freeman si Jack Nicholson stiti la ce ma refer (daca nu l-ati vazut vi-l recomand http://www.imdb.com/title/tt0825232).

Conceptul de a avea o lista cu lucrurile pe care vrei sa le faci inainte de a muri, si de a taia cate unul de pe lista pe masura ce il savarsesti nu este unul nou dar nu este foarte popular. Surprinzator sau poate nu, se pare ca persoanele ce au o astfel de lista reusesc sa-si implineasca cu 30% mai multe dorinte decat cei care nu o au. Nu este nimic mai satisfacator decat sa tai ceva de pe lista (decat poate sa adaugi ceva nou :)).

Cateva exemple de dorinte sunt: sa castig 50000 de dolari pe saptamana, sa scriu o carte si binenteles sa calatoresc prin lume. Dintr-un motiv inexplicabil sunt fascinat de constructiile megalitice, cu cat mai vechi cu atat mai bine. Unul din primele articole scrise a fost legat de Templul lui Artemis din Efes considerata una din cele 7 minuni ale lumii in Antichitate (daca vreti sa-l cititi il puteti gasi aici http://www.magnetgram.ro/blog.php?article=2013/03/19/ce-vedem-noi-aici-pietre-d-astea/)

Azi m-am decis sa va pun cateva destinatii pe care le am eu pe lista mea:

Piramidele din Egipt – include si o croaziera pe Nil de la Luxor la Aswan

Image

Statuia lui Isus din Rio – include si o participarea la celebrul Carnaval de la Rio

Image

Complexul megalitic de la Stonehenge – include si un sacrificiu uman…glumesc 🙂

Image

Si plaja asta care nu stiu unde e – include o placa de surf si un wetsuit

Image

Desi pare ca tai cu viteza melcului puncte de pe lista, la un moment dat am fost surprins sa vad ca lista de acum 4 ani era complet facuta. Majoritatea cunostintelor mele ce au o astfel de lista mi-au confirmat ca si la ei este la fel (deh…cine se aseamana se aduna).

Voi ce ati pune pe lista voastra?

Un an 2014 cum va doriti!

Lasă un răspuns

