Reclame ingenioase – „Guerrilla Marketing”

Dupa cum stiti suntem mari fani ai marketingului neconventional. Initial conceptul de „Guerrilla Marketing” semnifica o strategie de marketing „low-cost” ce folosea metode neconventionale (inclusiv graffiti, stickere, fluturasi etc.) si a fost introdusa de Jay Levingston in 1983 cand a publicat best-sellerul sau intitulat sugestiv „Guerrilla Marketing” (disponibila pe Amazon http://www.amazon.com/Guerilla-Marketing-Inexpensive-Strategies-Business/dp/0618785914). Astazi, strategia include si promovarea prin internet, care este relativ ieftina fata de celelalte metode de marketing, folosind comunitati online de oameni deja existente, SEO (Search Engine Optimization) si campanii de marketing viral.

Pentru a capata atentia utilizatorului Guerrilla marketing socheaza de obicei surprinzand consumatorul

guerilla_advertising

 

 

Citeste articolul complet aici…

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s