Design facut cum trebuie – Partea a II-a

Intr-o lume in care orice avantaj competitional oricat de mic poate deveni esential, felul in care arata ambalajul produsului poate insemna succesul sau esecul acestuia. Un ambalaj ce produce o puternica prima impresie pozitiva ajuta la diferentierea produselor dumneavoastra de cele ale concurentei.

Asa ca, in continuarea unui articol de acum un an revenim cu alte cateva designuri inovatoare, care ne arata ca inventivitatea poate transforma un produs mediocru intr-unul interesant:

mints

Puteti citi si restul articolului aici…

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s